dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
Cheradi, Natalia
|
|
dc.date.accessioned |
2022-01-03T12:30:40Z |
|
dc.date.available |
2022-01-03T12:30:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/1746 |
|
dc.description |
CHERADI, Natalia. Biblioteca Științifică a ASEM – 30 de ani în sprijinul învățământului universitar economic. In: Magazin bibliologic. 2021, nr. 3-4, pp. 97-101. ISSN 1857-1476. |
en_US |
dc.description.abstract |
Această lucrare prezintă cele mai importante realizări ale Bibliotecii Științifi ce a Academiei de Studii Economice din Moldova care la 25 septembrie 2021 a marcat cea de-a 30-a aniversare de la înfi ințare. Participarea la realizarea unui număr impunător de proiecte a permis modernizarea Bibliotecii Ştiințifi ce a ASEM şi dezvoltarea unor servicii noi pentru utilizatorii bibliotecii. CZU 027.7:021; DOI 10.5281/zenodo.5769534.
************************************************************************************************************************************* The article presents the most important achievements of the Scientifi c Library of the Academy of Economic Studies of Moldova. Library’s 30th anniversary was celebrated on September 25, 2021. Participation in realization of a large number of projects allowed Scientifi c Library of ASEM to modernize and develop new services for the library users. CZU 027.7:021 ; DOI 10.5281/zenodo.5769534. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Magazin bibliologic;nr. 3-4 |
|
dc.subject |
university library |
en_US |
dc.subject |
information services |
en_US |
dc.subject |
information users |
en_US |
dc.subject |
modernization of libraries |
en_US |
dc.subject |
biblioteca universitară |
en_US |
dc.subject |
servicii informaționale |
en_US |
dc.subject |
utilizatori de informații |
en_US |
dc.subject |
modernizarea bibliotecilor |
en_US |
dc.title |
Biblioteca Științifică a ASEM – 30 de ani în sprijinul învățământului universitar economic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |