Abstract:
Experienţa instituţiilor de învăţământ superior, inclusiv cea acumulată de ASEM, denotă necesitatea combinării Sistemului de Management al Calităţii cu un Sistem de Management al Cunoştinţelor. Autorul arată importanţa monitorizării lanţului valoric al procesului de studii în auditoriu, proces determinat de capitalul uman implicat. Se accentuează rolul personalităţii cadrului didactic, factorii determinanţi ai acesteia: motivaţiile lăuntrice, dar şi anumiţi factori externi, reguli de joc, între care evaluarea activităţii metodico-didactice în baza asistenţei la orele auditoriale. Sunt reliefate condiţiile acestei forme de evaluare, precum şi modalităţi de optimizare ale acestora. Autorul prezintă o variantă a criteriilor de evaluare a activităţii metodico-didactice, sintetizată în baza experienţei din cadrul Facultăţii REI, ASEM.
JEL: A 20; A 22; I 21; M 11
Description:
Publicat în: Economica : Revistă ştiinţifico-didactică / Academia de Studii Economice a Moldovei ; redactor şef: Grigore Belostecinic. - Chişinău : ASEM, 2014. № 1. - P. 14-17. - Bibliogr.: p. 17. - Categoria B, ISSN 1810-9136