dc.contributor.author |
Grosu, Corina
|
|
dc.contributor.author |
Saharnean, Liliana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-15T08:13:50Z |
|
dc.date.available |
2022-06-15T08:13:50Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-75-881-9 |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/2164 |
|
dc.description |
GROSU, Corina, SAHARNEAN, Liliana. Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing). În: Simpozionul științific al tinerilor cercetători. Ediția a 15-a, 28-29 aprilie 2017. Chișinău: ASEM, 2017, vol. 2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-75-881-9. |
en_US |
dc.description.abstract |
ÎÎntr-o eră a tehnologiilor avansate și a unei rate sporite de penetrare a internetului, promovarea pe rețelele de socializare reprezintă o metodă tot mai întrebuințată de către întreprinderi și antreprenori întru promovarea serviciilor prestate sau a bunurilor, imaginii unui brand. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
rețelele de socializare |
en_US |
dc.subject |
social media marketing |
en_US |
dc.title |
Rețelele de socializare derpt instrumente de promovare online (social media marketing) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |