IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Piața imobiliară: evoluții și tendințe de dezvoltare în condițiile Republicii Moldova. Teză de doctor în științe economice

Show simple item record

dc.contributor.author Rotaru, Olesea
dc.date.accessioned 2024-09-16T05:44:49Z
dc.date.available 2024-09-16T05:44:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3593
dc.description Teză de doctor în științe economice. Specialitatea: 521.04. Marketing și Logistică. Conducător ştiinţific: SAVCIUC Oxana, dr., conf. univ. en_US
dc.description.abstract ADNOTARE ROTARU Olesea. „Piața imobiliară: evoluții și tendințe de dezvoltare în condițiile Republicii Moldova”. Teză de doctor în științe economice. 521.04. Marketing și Logistică. Chişinău, 2024. Structura tezei: introducere, trei capitole, concluzii şi recomandări, bibliografie din 241 de titluri, 30 anexe, 159 pagini text de bază, inclusiv 18 tabele, 57 figuri şi 2 formule. Tezele de bază ale lucrării au fost publicate în 8 lucrări ştiinţifice. Scopul cercetării ține de fundamentarea științifică a bazei conceptuale privind piața imobiliară, evidențierea particularităților și principiilor de funcționare ale acesteia din perspectiva marketingului, de rând cu evaluarea dimensiunilor și a tendințelor pieței imobiliare locative din Republica Moldova. Obiectivele: Cercetarea și sistematizarea abordărilor teoretice cu privire la conceptul de piață imobiliară; Evaluarea situației actuale a pieței imobiliare din Republica Moldova; Analiza impactului crizelor economico-financiare și pandemice asupra pieței imobiliare; Analiza factorilor care influențează piața imobiliară, identificarea și evaluarea riscurilor asociate tranzacțiilor imobiliare; Investigarea preferințelor și comportamentului cumpărătorilor de bunuri imobiliare locative din Chișinău; Identificarea principalelor tendințe de dezvoltare ale pieței imobiliare locative din Chișinău; Configurarea elementelor mixului de marketing imobiliar. Noutatea științifică și originalitatea lucrării. Fundamentarea științifică a bazei conceptuale privind piața imobiliară; Analiza de marketing a pieței imobiliare și identificarea tendințelor de dezvoltare ale acesteia; Relevarea principalilor factori de influență în achiziționarea spațiului locativ de către consumatorii autohtoni; Segmentarea pieței imobiliare din Republica Moldova; Analiza pieței imobiliare din perspectiva crizelor economice și pandemice în Republica Moldova; Identificarea alternativelor strategice de stimulare a pieței imobiliare din Republica Moldova; Elaborarea modelului vizionar de dezvoltare al pieței imobiliare din Republica Moldova în raport cu evoluțiile posibile ale conflictului militar din regiune. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject mix de marketing imobiliar en_US
dc.subject piața imobiliară en_US
dc.subject piața imobiliară locativă/rezidențială en_US
dc.subject cererea și oferta de imobil en_US
dc.subject comportamentul cumpărătorilor de imobil en_US
dc.subject piața imobiliară primară en_US
dc.subject piața imobiliară secundară en_US
dc.subject evoluția pieței imobiliare en_US
dc.subject , tendințe de dezvoltare a pieței imobiliare en_US
dc.title Piața imobiliară: evoluții și tendințe de dezvoltare în condițiile Republicii Moldova. Teză de doctor în științe economice en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account