dc.contributor.author |
Golic, Larisa
|
|
dc.date.accessioned |
2025-02-18T12:08:52Z |
|
dc.date.available |
2025-02-18T12:08:52Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-168-02-1 (PDF) |
|
dc.identifier.uri |
https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3807 |
|
dc.description |
GOLIC, Larisa. Integrarea educației STEAM în studierea chimiei. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 38-41. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF). |
en_US |
dc.description.abstract |
La etapa contemporană integrarea educației STEAM este benefică şi duce la o creştere a performaţelor şcolare. Acest tip de educație oferă oportunități de învățare experiențială și oferă elevilor posibilitatea de a gândi critic și de a se autoeduca. În acest articol ne propunem să prezentăm câteva activități realizate cu elemente STEAM, pentru a facilita însușirea chimiei și pentru ca elevii să înțeleagă mai profund conceptele și procesele chimice. Astfel elevii au fost implicați activ în proiecte STEAM, lecții cu elemente ale educației STEAM, activități extracurriculare. În acest mod se realizează scopul principal al instruirii: de a învăța continuu și independent. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ASEM |
en_US |
dc.subject |
educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
activități STEAM |
en_US |
dc.subject |
învățare |
en_US |
dc.subject |
rezultat |
en_US |
dc.title |
Integrarea educației STEAM în studierea chimiei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |