IREK – AESM: Institutional Repository of Economic Knowledge

Integrarea educației STEAM în studierea chimiei

Show simple item record

dc.contributor.author Golic, Larisa
dc.date.accessioned 2025-02-18T12:08:52Z
dc.date.available 2025-02-18T12:08:52Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.isbn 978-9975-168-02-1 (PDF)
dc.identifier.uri https://irek.ase.md:443/xmlui/handle/123456789/3807
dc.description GOLIC, Larisa. Integrarea educației STEAM în studierea chimiei. In: Strategii de succes în educaţia STEAM: implementare şi bune practice [online]: Materialele conferinţei naţionale ştiinţifico-practice dedicată a 80-a aniversare a Colegiului Naţional de Comerţ al ASEM. Chişinău: SEP ASEM, 2025. pp. 38-41. ISBN 978-9975-168-02-1 (PDF). en_US
dc.description.abstract La etapa contemporană integrarea educației STEAM este benefică şi duce la o creştere a performaţelor şcolare. Acest tip de educație oferă oportunități de învățare experiențială și oferă elevilor posibilitatea de a gândi critic și de a se autoeduca. În acest articol ne propunem să prezentăm câteva activități realizate cu elemente STEAM, pentru a facilita însușirea chimiei și pentru ca elevii să înțeleagă mai profund conceptele și procesele chimice. Astfel elevii au fost implicați activ în proiecte STEAM, lecții cu elemente ale educației STEAM, activități extracurriculare. În acest mod se realizează scopul principal al instruirii: de a învăța continuu și independent. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ASEM en_US
dc.subject educație STEAM en_US
dc.subject activități STEAM en_US
dc.subject învățare en_US
dc.subject rezultat en_US
dc.title Integrarea educației STEAM în studierea chimiei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account