Abstract:
Această lucrare se concentrează pe procesul de modelare și texturare a obiectelor 3D adaptate în mod specific pentru industria jocurilor folosind software-ul Blender 3D. Studiul își propune să exploreze relevanța și tehnicile implicate în crearea activelor 3D vizual atrăgătoare și funcționale pentru dezvoltarea de jocuri. Diverse metode de cercetare precum revizuirea literaturii și experimentarea practică au fost utilizate pentru a analiza practicile existente și pentru a dezvolta abordări noi. Rezultatele evidențiază eficiența și versatilitatea Blender 3D în crearea modelelor 3D și texturilor de înaltă calitate potrivite pentru aplicațiile de gaming. CZU: 004.512:794.9; JEL: Z0
Description:
TOMȘA, Daniil. Modeling and Texturing 3D Objects for Gaming Industry Using Blender 3D = Modelarea și texturarea obiectelor 3D pentru industria jocurilor de noroc folosind Blender 3D. Online. Coord. șt.: Adriana CATRUC. In: Simpozion Ştiinţific al Tinerilor Cercetători. Ediţia a 22-a, 26-27 aprilie 2024. Culegere de lucrări ştiinţifice. Chişinău: SEP ASEM, 2024, vol. 2, pp. 17-20. ISBN 78-9975-168-09-0 (PDF). Disponibil: https://doi.org/10.53486/sstc2024.v2.01