Abstract:
Studiile prezentate „Marketing şi biblioteca universitară” şi „Biblioteca universităţii şi studenţii: interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor” sunt axate pe o concepţie de dezvoltare a bibliotecii universitare bazate pe instrumentarul disciplinei de marketing. Volumul, elaborat la Catedra de Biblioteconomie şi Asistenţă Informaţională, constituie un material util pentru cei interesaţi de implementarea marketingului în activitatea bibliotecară. Prin cercetarea nevoilor consumatorilor, planificarea celor mai efective metode de întrevedere a acestor nevoi şi evaluarea succesului fiecărei măsuri, bibliotecile pot deveni o parte mult mai vitală în cadrul instituţiilor culturale şi de învăţământ. CZU: 02:339.138:378(478)
Description:
Marketing şi biblioteca universitară / N. Cheradi. Biblioteca Universităţii şi studenţii : interacţiunea şi perfecţionarea serviciilor / N. Ţurcan, N. Cheradi ; coord. N. Ţurcan. - Chişinău : USM, 2003. - 145 p. - ISBN 9975-9604-2-1.